wtorek, 5 lutego 2008

Pertraktacje w energetyką

Wtorek 05.02.2008r. – W związku z tym że droga dojazdowa do naszej działki jest trochę wąska, postanowiliśmy z NOWYMI sąsiadami z lewej i z prawej że przesuniemy się o jakiś metr z płotami w głąb naszych działem. Niestety warunki przyłączenia do sieci z energetyki są przygotowywane w oparciu o prawo energetyczne tak też rozdzielnica musi być zabudowana w granicy działki, siadłem podumałem i wysmarowałem pisemko do nich żeby zgodzili się ja zabudować głębiej, ciekawe co z tego wyjdzie. Dałem je przedstawicielowi firmy która z ramienia energetyki przygotowuje dokumentacje naszej instalacji. Pan Tomasz obiecał że to załatwi a jak nie to po prostu nie zabudują jej wcale i trzeba się będzie po sądach szlajać, o dziwo jestem dobrej myśli. Sąsiedzi z lewej dostali wzorca i też do nich o to napiszą to może podejdą do tego globalnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz