sobota, 28 lutego 2009

Pomiary oraz spotkania

Sobota 28.02.2009r. – Z rana zaliczyłem śniadanku przygotowanym przez naszego potomka Sebastiana. PYCHA !!!!

A potem wybrałem się na budowę, aby dokładnie pomierzyć domek celem wyliczenia styropianu na podłogi i ściany zewnętrzne.

W drewutni zastałem efekt ostatnich dokupień.
Brakujące dwa stopnie kominiarskie.


Oraz brakujący kawałek rynny.


Na działce śnieg topnieje i to szybko, na przyszły tydzień ruszamy z robotą, koniec ferii zimowych .




Na budowie spotkałem się z domniemanym wykonawcą instalacji C.O. wody i kanalizacji, zapowiada się fajnie.

Potem wpadł człowiek od rekuperacji z jednej z 4 namierzonych firm, też ciekawe informacje uzyskałem.
Montuje też odkurzacze centralne i w tej tematyce się podszkoliłem.

Zadzwonił też Pan Tomek i potwierdził, że zaczynają w środę stawiać ścianki działowe na piętrze.


A na koniec wyskoczyłem na budowę do Marcinów.
A no tak nie pisałem wcześniej, teraz z Teściem mamy dwie budowy na głowie !!!!!!!!!!!!!!
Wykop gotowy, od poniedziałku przychodzi ekipa i zacznie zabawę z piaskiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz