środa, 19 sierpnia 2009

Układanie styropianu u Seby, klejenie siatki, eskapada na wysypisku, rura do WC, piankowanie fug

Środa 19.08.2009r. – Dzisiaj z rana Teście machli połowę podłogi w pokoju Seby


a na zewnątrz Pan Roman zaczął kleić siatkę na styropianie


Pojawił się na budowie Wojtek sąsiad z prawa.
Wyskoczyliśmy na wysypisko śmieci po zbiorniki na wodę do jego budowy, zaczynają 15 września, przy okazji pozbieraliśmy jeszcze różne szpyje.

Zachabiłem przy okazji wielki zapas folii strecz oraz zdemontowałem parę zaworów z uszkodzonych zbiorników.


parą rujek PCV


oraz zbiornik


nie wiem po co mi 3 ale było za darmo no to zabrałem ;-)

a potem z powrotem do roboty

wyprowadziłem z podłogi rurę do ubikacji na parterze


trzeba to jeszcze zalać cementem

a potem zabrałem się za kolejne piankowania fug w styropianach




Pan Roman szybko leci z tym klejeniem, musze się wyrobić przed nim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz