czwartek, 5 listopada 2009

Solary działają, zaczątek kafelkowania pralni, start montażu parapetów wewnętrznych, kasa za bloga na konie

Czwartek 05.11.2009r. – Dzisiaj po pracy szybko leciałem sprawdzić jak tam solary.

No i nie powiem działają ;-), dzień, jeśli chodzi o słońce taki sobie a tu proszę

Na dach mamy


23 stopnie

w zbiorniku


20 stopni

a w garażu


mamy 11 stopni

nieźle nieżle

Po przerwie pokazał się kafelkarz i zabrał się za pralno-suszarnię


idzie jak przecinak

a ja z Olkiem zabrałem się za kucie pod parapety wewnętrzne

w pokoju gościnnym już prawie osadzony, jeszcze piankowanie


a potem przyszła kolej na 3 sztuki w wykuszu


kupa z nimi roboty ale będą wyglądać super OBIECUJE !!!!


Od jakiegoś czasu pisuje tego bloga, potem uruchomiłem publikowanie na nim reklam, niedawno uzupełniałem dane na moim koncie, a dzisiaj dostałem pierwszy zarobek na konto 2,56 zł !!!!!!!!!!
Był to przelew próbny, ale doszedł, czyli teraz jeszcze zarabiam na blogu, ciekawe, na co zarobię!!! Może na „duzi TV” !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz